prosinec
16
2020
SupraAlpha | 2020-12-16T10:29:02+00:002020-12-16T10:29:02+00:0016. prosinec 2020 | #Ježich#Xmas special |
Na této reklamě z roku 1926, která by dnes sotva prošla, tvrdí společnost Electrolux americkým mužům, že vysavač je pro manželku naprosto perfektní vánoční dárek. BEST. GIFT. EVER. No, dnes už by asi reakce vaší ženy tak nadšená nebyla, ale můžete jí zkusit říct, že je to sloníček pomocníček.
Košilatý vtip o tom, co mají společného model vláčku a jisté partie ženského těla, dokonale vystihují tento pohled z roku 1912. Jsou určené pro děti, ale hrají si s nimi tatínci. Tragédie povánočního rána, kde si s hračkami, co dostal malý klučina, hrají tatínek s dědečkem, ale není tak mimo ani dnes. Stačí zaměnit stavebnici a autíčko za PlayStation a LEGO a máte obrázek, který můžete vidět den po Vánocích i letos. Tatínkovo zapálené cigáro je ovšem krásný bonus.
Fotografie na této vánoční pohlednici z roku 1916 zachycuje Vánoce, jak je slavili členové spojeneckých sil umístěných v řecké Soluni. Mezi vojáky na fotografii lze vidět třeba uniformy z Británie, Řecka, Indie a Vietnamu. Až bude vaše nebo příbuzné dítko hejtovat, že nedostalo nový iPhone 12, ukažte mu tuto fotku. Ještě pár generací zpět byly priority jinde.
Taky si myslíte, že za násilí a agresi můžou akční filmy a videohry typu Call of Duty? Tohle je fotka z roku 1916, kde se děti baví kosením vojáčků strategicky rozmístených do bojových formací. Realistická děla a těžké kulomety, padlí vojáci v první linii. Pořád si myslíte, že váš klučina hrál tu Mafii v příliš mladém věku?
"Kde to jsem?" "Ráčíte být v bordeláku, pane lajtnant. Voni jsou ty cesty Páně rozličné." Na tomto obrázku z roku 1918, který zachycuje pár vojáků vracejících se z první světové války domů, vidíme v podstatě euforii a oslavy míru. Jsme zpět, huráá do bordelu! Na této fotce je ale speciální ještě jiná věc, a to krátké vlasy žen. Takto odhalené šíje nebyly tehdy vůbec běžné a taková délka vlasů se považovala za poněkud výstřední.
Pokud nemá influencer fotku s nazdobeným stromkem, jakoby nežil. Tato reklama z roku 1916 se snaží ale propagovat focení doma jako takové. Do té doby se chodilo pro pořízení fotky k fotografovi a valná většina veřejnosti nevěřila, že by doma tu tajemnou procedůru focení zvládla. Až teprve Eastman Kodak přesvědčil kupující, že to je to, co chtějí a potřebují. Až uvidíte vánoční fotky tchýně, tak víte, komu poděkovat.
4 vánoční filmy, které letos musíte vidět
Rum je out, dejte si k Vánocům GIN! Tohle jsou 4 málo známé, ale dostupné lahůdky
Netflix natočí hranou předělávku AVATARA. Proč má jen malou šanci na úspěch?
Sex před sportem? Tři nejčastější sexuální mýty vyvráceny (skoro)
Proč iPhone v reklamě vždy ukazuje čas 9:41?
Vytvořeno s ❤ v systému XOXO - © 2024 Write.cz, s.r.o.