říjen
26
2020
Radek | 2020-10-26T13:13:21+00:002020-10-26T13:13:21+00:0026. říjen 2020 | #James Bond#netflix#Apple#007 |
Éterem se šušká, že studio MGM se pod tlakem investorů poohlíží po možnosti poslat svůj nejnovější snímek ze série agenta jejího veličenstva na streamovací platformy. Podle těchto drbů, se o snímek nejvíce zajímá streamovací jednička Netflix a Apple TV+. Největším aktuálním problémem je cena a smlouvy se sponzory. MGM by totiž za prodej ročních práv chtělo astronomických 600 milionů dolarů. Ačkoliv se cena zdá přestřelená, tak je třeba si uvědomit, že snímek spolkl jen při natáčení 250 milionů dolarů. Minimálně stejnou sumu stojí film takové velikosti i marketing. Dalších 50 milionů si můžete připočíst na již jednou přerušenou reklamní kampaň. Snímek tedy studio stál už nejméně 550 milionů dolarů a je tak zcela na místě cenovka 600 milionů dolarů. Druhým, možná větším problémem jsou sponzorské smlouvy. Heineken, Omega, Aston Martin a další určitě mají ve smlouvě pojistku, že jejich produkty budou propagovány na stříbrném plátně a nikoliv na streamovacích platformách.
Je tak otázka, jestli se nakonec Bonda dočkáme až někdy v kině, nebo se podaří najít správný kompromis a uvést agenta jejího veličenstva dříve na nějaké ze streamovacích platforem. Jedno je však téměř jisté… A sice, že kdyby se 007 podíval rovnou na streamovací platformy, znamenalo by to poslední hřebíček do rakve kinům a kompletně by to změnilo způsob aktuálně zažitých pořádků distribuce velkofilmů.
4 vánoční filmy, které letos musíte vidět
Rum je out, dejte si k Vánocům GIN! Tohle jsou 4 málo známé, ale dostupné lahůdky
Netflix natočí hranou předělávku AVATARA. Proč má jen malou šanci na úspěch?
Sex před sportem? Tři nejčastější sexuální mýty vyvráceny (skoro)
Proč iPhone v reklamě vždy ukazuje čas 9:41?
Vytvořeno s ❤ v systému XOXO - © 2024 Write.cz, s.r.o.